Dostupnost 24/7
Prodáváte byt či dům? Máte showroom, autosalon nebo vzorkovou prodejnu? Pak je pro Vás velkou výhodou, že virtuální prohlídky jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nemusíte tedy Vaše zákazníky omezovat otevíracími hodinami, víkendů či svátky nebo nepříznivým počasím. Mohou si Vaše produkty prohlédnout kdykoliv z pohodlí domova a Vy tak získáte náskok před konkurencí!
Důvěryhodnost businessu
Důvěra mezi Vašim zákazníkům a Vaší firmou je velmi důležitá. Pokud Vaší firmě zákazník nedůvěřuje, s vysokou pravděpodobností u Vás neprovede nákup. Jak Vám s tím může pomoci virtuální prohlídka?
Virtuální prohlídkou zákazníkovi ukazujete firmu takovou, jaká je a tím přinášíte do obchodu transparentnost. Máte výrobní halu s desítkami strojů? Skvělé! Ukažte to světu prostřednictvím virtuální prohlídky. Zákazník tak okamžitě pochopí, že jste silný a spolehlivý obchodní partner.
Virtuální prohlídky generují organický dosah
V dnešní době mnoho lidí využívá mapy (ať už aplikaci v telefonu/ tabletu nebo na počítači) pro vyhledávání hotelů, restaurací, kaváren, obchodů a mnoha dalších služeb. A právě zde se ukazuje jako velká výhoda, když Váš business má virtuální prohlídku, která je navíc propojena s Google Maps. Google chce ve svém vyhledávání (zjednodušeně) uživatelům zobrazit co nejlepší a nejrelevantnější výsledky. No a vzhledem k tomu, že virtuální prohlídky jsou mezi uživateli oblíbené a generují vysokou interakci (více v dalším bodě), je poměrně vysoká pravděpodobnost, že Vašemu businessu virtuální prohlídka pomůže dostat se ve vyhledávání před konkurenci.
Samozřejmě, nestačí “zavěsit” virtuální prohlídku do map a čekat příliv zákazníků. Jedná se však o velmi efektivní metodu, která Vám může pomoci v těsném konkurenčním souboji získat výhodu.
Virtuální prohlídky zvyšují interakci
Co to vlastně znamená? V dnešní době má web stránku nebo profil na sociální síti se skvělou grafikou, fotkami či dokonce videi, už téměř každá firma. Naopak virtuální prohlídka je pro mnoho lidí něco, s čím se v běžné praxi nesetkávají a na co narazí spíše sporadicky. I proto se stále jedná o obsah, jehož publikací (ať už na webu, sociální síti nebo přímo v Google Maps) dokážete svého zákazníka nejen zaujmout, ale také udržet jeho pozornost. A to je skvělý základ pro další práci se zákazníkem – díky propojení dalších elementů s virtuální prohlídkou lze uživateli prezentovat například jídelníček, detailní fotografie produktu či jakékoliv další informace.
+ Bonusový tip:
Pro našeho klienta působícího v oblasti nemovitostí jsme (mimo jiné) vytvářely dvě velmi podobné kampaně na Facebooku. Lišily se od sebe použitou kreativou – grafikou či fotkou, kterou koncový uživatel vidí a vnímá. V jedné kampani byla použita klasická fotka s grafickými prvky a v té druhé 360° panoramatická fotografie. A výsledky byly zajímavé – klasická kampaň dosahovala cenu za interakci na úrovni 1,55 Kč. To znamená, že za investovaných 1000 Kč do této kampaně klient získal 645 interakcí s příspěvkem.
Naproti tomu kreativa s 360° panoramatickou fotografií dosáhla výsledku 0,84 Kč za interakci, což znamená, že za investovaných 1000 Kč klientovi přinesla 1190 interakcí.
Kvalitní obsah ve spojení s virtuální prohlídkou či 360 stupňovými panoramatickými fotografiemi Vám tak může dokonce pomoci snížit náklady na marketing.