Využijte nyní kredit až 8500 Kč na reklamy Google – zjistit více

4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku

Přemýšlíte o virtuální prohlídce Vaší firmy, ale nevíte, zda to pro Vás bude přínosem? Přečtěte si několik výhod, které může Vašemu businessu přinést virtuální prohlídka.

Dostupnost 24/7

Prodáváte byt či dům? Máte showroom, autosalon nebo vzorkovou prodejnu? Pak je pro Vás velkou výhodou, že virtuální prohlídky jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nemusíte tedy Vaše zákazníky omezovat otevíracími hodinami, víkendů či svátky nebo nepříznivým počasím. Mohou si Vaše produkty prohlédnout kdykoliv z pohodlí domova a Vy tak získáte náskok před konkurencí!

Důvěryhodnost businessu

Důvěra mezi Vašim zákazníkům a Vaší firmou je velmi důležitá. Pokud Vaší firmě zákazník nedůvěřuje, s vysokou pravděpodobností u Vás neprovede nákup. Jak Vám s tím může pomoci virtuální prohlídka?
Virtuální prohlídkou zákazníkovi ukazujete firmu takovou, jaká je a tím přinášíte do obchodu transparentnost. Máte výrobní halu s desítkami strojů? Skvělé! Ukažte to světu prostřednictvím virtuální prohlídky. Zákazník tak okamžitě pochopí, že jste silný a spolehlivý obchodní partner.

Virtuální prohlídky generují organický dosah

V dnešní době mnoho lidí využívá mapy (ať už aplikaci v telefonu/ tabletu nebo na počítači) pro vyhledávání hotelů, restaurací, kaváren, obchodů a mnoha dalších služeb. A právě zde se ukazuje jako velká výhoda, když Váš business má virtuální prohlídku, která je navíc propojena s Google Maps. Google chce ve svém vyhledávání (zjednodušeně) uživatelům zobrazit co nejlepší a nejrelevantnější výsledky. No a vzhledem k tomu, že virtuální prohlídky jsou mezi uživateli oblíbené a generují vysokou interakci (více v dalším bodě), je poměrně vysoká pravděpodobnost, že Vašemu businessu virtuální prohlídka pomůže dostat se ve vyhledávání před konkurenci.
Samozřejmě, nestačí “zavěsit” virtuální prohlídku do map a čekat příliv zákazníků. Jedná se však o velmi efektivní metodu, která Vám může pomoci v těsném konkurenčním souboji získat výhodu.

4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku - Online marketing a tvorba webov - AJAS.sk
4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku - Online marketing a tvorba webov - AJAS.sk

Virtuální prohlídky zvyšují interakci

Co to vlastně znamená? V dnešní době má web stránku nebo profil na sociální síti se skvělou grafikou, fotkami či dokonce videi, už téměř každá firma. Naopak virtuální prohlídka je pro mnoho lidí něco, s čím se v běžné praxi nesetkávají a na co narazí spíše sporadicky. I proto se stále jedná o obsah, jehož publikací (ať už na webu, sociální síti nebo přímo v Google Maps) dokážete svého zákazníka nejen zaujmout, ale také udržet jeho pozornost. A to je skvělý základ pro další práci se zákazníkem – díky propojení dalších elementů s virtuální prohlídkou lze uživateli prezentovat například jídelníček, detailní fotografie produktu či jakékoliv další informace.

+ Bonusový tip:

Pro našeho klienta působícího v oblasti nemovitostí jsme (mimo jiné) vytvářely dvě velmi podobné kampaně na Facebooku. Lišily se od sebe použitou kreativou – grafikou či fotkou, kterou koncový uživatel vidí a vnímá. V jedné kampani byla použita klasická fotka s grafickými prvky a v té druhé 360° panoramatická fotografie. A výsledky byly zajímavé – klasická kampaň dosahovala cenu za interakci na úrovni 1,55 Kč. To znamená, že za investovaných 1000 Kč do této kampaně klient získal 645 interakcí s příspěvkem.
Naproti tomu kreativa s 360° panoramatickou fotografií dosáhla výsledku 0,84 Kč za interakci, což znamená, že za investovaných 1000 Kč klientovi přinesla 1190 interakcí.

4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku - Online marketing a tvorba webov - AJAS.sk
4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku - Online marketing a tvorba webov - AJAS.sk

Kvalitní obsah ve spojení s virtuální prohlídkou či 360 stupňovými panoramatickými fotografiemi Vám tak může dokonce pomoci snížit náklady na marketing.

Obsah článku

Další články
google search console
Google Search Console

Co je to Search Console?

Tento nástroj můžete znát pod jeho dřívějším názvem Google Nástroje pro webmastery. To také napovídá, komu je především určen. Jeho důležitost ale netřeba opomíjet ani z hlediska online marketingu.

Číst více »
Naše služby

Rychlý kontakt

Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.

Chcete info ihned? Zavolejte mi

Ing. Kamila Ambrošová
+420 732 114 092
ambrosova@ajas.cz