Remarketing Google a retargeting Seznam

Zpětné oslovení návštěvníků Vašeho webu – cílení na návštěvníky, kteří váš web v minulosti navštívili

Remarketing Google a retargeting Seznam

Zpětné oslovení návštěvníků Vašeho webu – cílení na návštěvníky, kteří váš web v minulosti navštívili

remarketing google a retargeting seznam
0 %
předchozích návštěvníků
webu lze oslovit
remarketingem
jen 0 %
uživatelů provede
konverzi ihned při
první návštěvě webu

Remarketingové a retargetingovékampane

Jistě jste si už všimli, jak vás pronásleduje reklama z webů, které jste navštívili nebo jste na nich nakoupili. Na to slouží remarketing. Je důležité, abyste úplně nepřišli o zákazníky, kteří na vašem webu například nedokončili objednávku nebo naopak nakoupili a chcete aby svůj nákup po určité době zopakovali apod. Remarketing slouží na to, abyste je získali zpět.

Tento typ kampaní může sice v určitých případech působit otravně – ale při citlivém vyladění a načasování dokáže velmi intenzivně napomoci k dokončení konverze (objednávka, odeslání formuláře, telefonát apod.)

Důvěrují nám

Firmy, pro které jsme připravovali remarketingové kampaně:

Jak probíhá vytvořeníremarketingových kampaní

Tvorba remarketingových kampaní pro Google a retargetingových kampaní pro Seznam většinou probíhá ruku v ruce s tvorbou PPC kampaní pro tyto vyhledávače. Ať už kampaně máte a potřebujete je zkontrolovat a nastavit nebo začínáte od nuly – jsme tu pro vás!

Konzultace

Online konzultace přes Whatsapp, Teams, Skype (dle preferencí). Pobavíme se o vašich představách a požadavcích a zjistíme, co pro vás můžeme udělat.

Cenová nabídka

Podle výstupů z úvodní konzultace vypracujeme nejen cenovou nabídku, ale také podrobný popis prací, které budou následovat a přibližný časový plán.

Doladění detailů

K cenové nabídce a plánu si ve většině případů voláme, vše si společně projdeme a vysvětlíme.

Práce na projektě

Když je vše stanoveno a odsouhlaseno a máme od vás všechny potřebné podklady, pustíme se do práce.

Schválení a spuštění

Než reklamy spustíme do provozu, společně si vše projdeme a vysvětlíme, případně upravíme na základě vašich připomínek.

Správa a optimalizace

Po spuštění reklam sledujeme jejich výsledky, upravujeme je a optimalizujeme tak, aby přinášely co největší užitek.

Rychlý kontakt

Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.

Chcete info ihned? Zavolejte mi

Zuzana Rybárová
+420 702 018 936
rybarova@ajas.cz