Tvorba webových stránek a marketing pro Autoleasing.sk

Cílem projektu autoleasing.sk byl redesign webových stránek. Hlavním cílem bylo zlepšení výkonnosti webu v mobilních zařízeních, dále také zlepšení a vyladění responzivity webu. Výsledný design měl taktéž lépe odpovídat celkové podobě a image společnosti.

logo
0 %
celkové zvýšení
konverzního
poměru
0 %
navýšení
konverzí
z mobilních zařízení

Redesign webových stránek pro Autoleasing.sk

V úvodní části projektu jsme se zabývali původním webem a jeho nedostatky, které bránily vyšší výkonnosti. Hlavními problémy webu byla špatná responzivita a celkově uživatelská přívětivost webu zejména v mobilních zařízeních. Dále jsme zjistili, že uživatelé nedokázali jednoduše a pohodlně vyplnit žádost o kalkulaci leasingu.

Tvorba nového webu

Poté, co jsme identifikovali nedostatky a nejdůležitější části webu jsme vytvořili několik návrhů struktury a designu obsahu webových stránek. Tyto návrhy jsme následně po několika kolech připomínek a úprav zpracovali do finální podoby webu.

Výsledkem redesignu webových stránek autoleasing.sk byl nárůst konverzního poměru o více než 200%, přičemž u mobilních zařízení došlo k nárůstu konverzního poměru až o více než 500%. Tohoto výsledku jsme dosáhli například díky výraznému zjednodušení kalkulačního formuláře, kdy původní verze nutila uživatele vyplňovat velké množství zbytečných údajů a hlavně v mobilních zařízeních byl tento proces velmi zdlouhavý. 

Dále jsme kalkulační formulář přidali do všech částí webu a také do hlavního navigačního menu.Tato změna měla za následek, že i uživatelé, kteří navštívili web například přes článek na blogu, vyplnili kalkulaci. V neposlední řadě jsme se soustředili také na dobrou použitelnost v mobilech, jelikož návštěvnost tohoto webu z mobilních zařízení dlouhodobě přesahovala 60% všech uživatelů.

Online reklama

S klientem dlouhodobě spolupracujeme na projektu i v oblasti online reklamy – především PPC reklamy Google, ale také PR články či SEO (optimalizace pro vyhledávače).

Za zmínku stojí i to, že díky výsledku kterého jsme dosáhli redesignu webu, došlo i k výraznému snížení PNO (podíl nákladů na obratu) kampaní v Google Ads – při stejném rozpočtu  klient získal větší počet poptávek (vyplněných kalkulačních formulářů) ze svého webu.

Rychlý kontakt

Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.

Chcete info ihned? Zavolejte mi

Adam Jaško
+420 732 114 126
jasko@ajas.cz